Hezký starý rok i přes archivy pošty

Přidat popisek
Po dvou měsících mlčení, urážek, zbabělého a podvodného jednání vedení Edukativní konopné kliniky napsala na konci srpna 2011 mecenáška, věřitelka, letitý dobrovolník a zaměstnanec jednoho ze zřizovatelů kliniky Radomíra Dvořáková všem členům zřizovatelských společností níže uvedený dopis - a opravdu, dostala od podvodníků ve vedení kliniky výpověď a s paragrafem 55 (hrubé porušení pracovní kázně), což byl právně neplatný úkon, stejně jako totéž pominutí smyslů s výpovědí u ředitele kliniky. Datum výpovědi, resp- okamžitého vyhazovu, 11.září 2011 byl více než symbolicky a byl v den ročního výročí státem kriminalizovaného provozu kliniky a výzkumu.

28. srpna 2011, den před třetí policejní razií v Ospělově, Radomíra Dvořáková napsala:

Vážení členové a exčlenové Atelieru Alf a Konopí je lék,

obě občanská sdružení se dostala do krize (finanční, pracovní, mezilidské) a mnozí z vás zřejmě vůbec nevědí, co se v nich děje. A proto cítím potřebu popsat svou zkušenost.

Z obou sdružení jsem na jaře vystoupila, protože jsem začala cítit intriky mezi několika členy a v takovém prostředí já se neumím pohybovat a ani nechci. Nicméně jsem zůstala zaměstnankyní. Od roku 2006 zpracovávám účetnictví nejdříve pro Art Language, později pro Atelier Alf a jako dobrovolnice pro Konopí je lék.
1.7.2011 jsem přijela do Alfu zpracovat pokladnu a pro účetní doklady,jako obyčejně. Nejprve jsem šla za předsedou představenstva Ateliéru ALF k němu domů, protože je nemocný, vyřídit pracovní věci a ten mi o následující situaci, která mne v ALFu za chvíli čekala neřekl ani slovo.
Přišla jsem posléze do ALFu a našla tam cizí osobu (řekla, že dostala od jedné členky klíče), která si listovala v dokumentech obou občanských sdružení ( o.s.) a řekla, že bude obě o.s. konsolidovat.
Na mou otázku, jestli mi může ukázat pověření k takovému úkonu, řekla, že je pověřena dozorčím radou a předsedou představenstva Alfu ústně, ale písemně to nemá. Na otázku, zda rozumí ekonomice, řekla ne, zda zná Zákoník práce, řekla ne. Je vystudovaná sociální pracovnice. Řekla, že mi dá podepsat dohodu o rozvázání pracovního poměru a napíšeme jinou pracovní smlouvu. Důvod mi neřekla.
Po těchto sděleních jsem trvala na tom, že dokud to nebude mít písemně, tak v Alfu nemá co dělat. Zatelefonovala jsem dozorčímu radovi, aby potvrdil její slova a dozorčí rada mi na to řekl, že ano, že o tomto ví a že v Alfu nemám naopak co dělat já, když už nejsem člen a že mám napsat soupis všeho, co z Alfu odnáším.
Poté se odpoledne sešlo v Alfu fyzicky osm lidí na „pracovní schůzku“, které jsem se účastnila a po telefonu i předseda představenstva Alfu. Shodli jsme se na provedení inventury (do teď není ustanovena inventarizační komise a termín). Krom jiného všichni odsouhlasili, že pohledávku KJL přenechají Dvořákovým. Já jsem řekla, že jsem s Dušanem o té věci nemluvila, nemohu tak mluvit za něj, takže se nebudu k tomu zatím vyjadřovat. 
Zápis z této schůzky slíbili poslat co nejdříve. Do teď jej i přes urgence nemám.
Podotýkám, že o všem, co se na ten den v Alfu nachystalo, Dušan Dvořák (ředitel Alfu), který je od 27.června na neschopence, vůbec nevěděl.
Další den mi po telefonu jedna členka, která je údajně zástupce předsedy představenstva Atelieru ALF (oficiální vyjádření k zastupování nemocného předsedy představenstva AA však nikdo neobdržel), řekla, že jsem spolu s ředitelem zbavena (již od 28.6.) přístupových práv k transparentnímu účtu, důvod mi nesdělila.
Od té doby mi představenstvo ALFu nepředává účetní doklady, nemám žádné informace, na mé dotazy neodpovídá.
V účetnictví se pracuje podle pravidel a interních předpisů a ty jsou porušovány.
Netuším, proč se to všechno stalo, a nadále se děje a žádné vysvětlení se mi dosud nedostalo.
Očekávám výpověď a ani ta nepřichází. Možná po tomto dopisu stihne přijít, aby mohla od 1.9. běžet zákonná výpověďní lhůta. Podotýkám, že ani roční odstupné nenahradí to, co jsem na vlastní kůži zažívala při vláčení po soudech a od policajtů ve jménu Konopí je lék.
Představenstvo zcela vědomě porušuje Zákoník práce v několika paragrafech a dozorčí rada mlčí, neodpovídá, nedozoruje.

Jaktože se občanská sdružení KJL a AA tak změnila za souhlasu představenstev a dozorčího rady, kteří mlčí a nereagují na mé dotazy, tak, že jsou hrubým způsobem porušovány stanovy a především mezilidské vztahy? Chci věřit, že jde o nedorozumění.

Ráda se s vámi sejdu na valné hromadě, neboť se opět přihlašuji za členku obou o.s.

Radomíra Dvořáková

Mlčení vedení kliniky jako obvykle!

7. září 2011 Dušan Dvořák napsal všem členům a exčlenům:

Dobrý den vespolek
Vzhledem k tomu, že představenstva AA a KJL na dopisy (emaily) s konkrétními dotazy či požadavky člena obou o.s., ředitele, účetní a hlavních věřitelů nereagují, žádám od dozorčího rady dodat nejpozději do týdne všem takto veřejně:
1) plán splátky pohledávky manželů Dvořákových vůči Ateliéru ALF, tuším je to 455 tisíc do konce roku 2011, částku ví přesně Radomíra Dvořáková
2) sdělení, že do Olomouce bylo odesláno podepsané potvrzení s textem: Mgr. Dušan Dvořák, narozen 12.1.1962, bytem 79855 a  Mgr. Radomíra Dvořáková, narozena 18.května 1963, bytem Tylova 2, 772 00 Olomouc jsou oprávněni disponovat pohledávkami odborné společnosti Konopí je lék,o.s. IČO: 227 27 281, registrace u MV ČR 7.8.2008, VS/1-1/72502/ 08-R se sídlen Bořivojova 90, 130 00 Praha - Žižkov za škody způsobené omylem zabavenými majetky léčivého konopí na výzkumnické farmě v Ospělově v roce 2009-2010 a řešené u OS Prostějov (k letošnímu konopí není žádná smlouva, týden po akci a společnost je ticho jako pěna, zde si tedy na rozdíl od předchozích dvou let neosobuji jen 77%, ale 100% rozhodovcíh pravomocí, kam ty vymožené prostředky dáme)
3) plan řešení všech tří zaměstnaneckých poměrů (ps. příští týden nejpozději je potřeba zaplatit mzdu a odvody účetní, já a Zbyněk jsme v PN a platí to sociálka)
4) přehled o hospodaření za poslední dva měsíce a výhled do konce roku
5) sdělení, zda je či není potřebné posílat společnosti AA a KJL do likvidace a dle čeho takto soudí: do mého odchodu do července bylo vše poplaceno, jedinou neuhrazenou platbou bylo nájemné, které bylo vyjednáno, nyní není hrazen splátkový kalendář za plyn, nájemné, pojištění, etc. ví přesně účetní. Nevím, jak dopadlo jednání se sponzory, co jsem dohodil a nemám ani odpověď, zda se uskutečnilo, obchodní činnost jsem na starosti neměl, rozjel se e-shop?, ony registrované masti už jsou?
Snažil jsem se být maximálně věcný. Pokud by snad dozorčí rada dané materiály  nemohl dodat, prosím o sdělení, koho statutárove za společnosti určili, aby je dodal (Radek Matlach a Jan Marie Bém). Bývám ted na mailu tak jedenkrát za den, kdyby bylo něco potřeba.
Mějte se hezky, Dušan

18. září 2009
Přátelé, milý Radku, prosím, svolej společnou valnou hromadu do Ospělova!
S termínem, který zvolíš aspon dva týdny dopředu a bude snaha se případně domluvit na jeho posunutí
Jistě se všichni v  AA se podřídí, ART taky, kdyžtak dají plné moci těm členům, kterým důvěřují, když se nebudou moci zúčastnit.
KJL (vede Radek Matlach)
AA (vede Jan Marie Bem nebo Zbyněk Kopřiva?)
ART (vede Dušan Dvořák nebo tím pověřím Jaromíra Kafku)
Když se statutárove sejdou předtím separátně, mnohé se vyřeší.
AA, KJL a AA jsou tři zakladatelé kliniky a ta rodině Dvořákově prostřednictvím AA dluží 455 tisíc do konce roku a já už - dle sdělení statutárního zástupce právnícké osoby pověřené za ekonomickou činnost a vedení dle smlouvy mezi AA a KJL , čili zastupci za Zbynka Kopřivu, sl.Jan Marie Bem - nemám vypovídat své poslední důchodové spoření a mám být úplně v klidu a já sice JMB důvěřuji, ale nerozumím, co se děje a co se to stalo, když vídím, co všechno se neplatí za účty!
Všechny rodinné úspory jsme již vyčerpali, včetně spoření dětí. Kdyby nám nepomáhali obě rodiny rodičů, asi bychom jedli jetel. To neznamená, že bych snad neměl strategii k vítěznému tažení.
Prosím, vážně nechci psát takové pitomosti jako "Ty chceš, aby za Tebou, Kabilkou a Kopřivou zvonili exekutoři? Copak si myslíš, že tohle není příprava trestného činu podvodu? Zlodějna za bílého dne a já budu dělat, že jsem slepej?"
Chci si myslet, že opravdu vůbec nevíme, co se děje a je mezi námi pouhé komunikační nedorozumění a neznalost zákonů, stanov, směrnic, souvislostí atd.
Zvažuj, Radku, prosím svá slova a uvědom si, že máš odpovídat a plnit, co je povinností předsedy představenstva (viz stanovy), které založilo kliniku a klinika táhne obě sdružení do kolapsu, pokud něco neuděláme okamžitě a co nejdříve. Z čeho nám ty peníze chcete vrátit?
Čili. Jako představenstva musíte na konkrétné otázky odpovídat a ne měsíce mlčet jako lidé v představenstvu AA a ani DR, který neumí vysvětlit, co se děje  co to rozehrál za divnou hru. Když psal DR zmatečné v květnu a červnu maily řediteli a odkazoval na jakési fráze a dvojsmyslné výklady usnesení a neřekl jednoduše a srozumitelně, co potřebuje vědět, současně, nebyl schopen najít právní řešení pro příjem peněz za výzkum a udělat k tomu potřebný papír a my všichni na klinice v tom lítali a ještě se snad před těmi lidmi měli stydět.
Když jsem žádal od února zveřejnit a zdůvodnit cenu za vstup do výzkumu Zbyněk i Jarek se mi vysmáli, vůbec netušili, co tohle utajování ceny za výzkum připravuje lidem na klinice za nepěkné situace! Nejsem zvyklej něco tutlat, vždy jsem všechno zveřejňoval a neporušoval zákony!
Možná, kdybyste ve vedení jednoduše odpovídali na otázky a ne tam intrikařili nebo podceňovali význam zákonné povinnosti, situace by nebyla tak vyhrocená.
Vůbec - věřte mi prosím - to nechci hrotit a kohokoliv obviňovat, ale je celá řada otázek, která vedení KJL a AA musí řící veřejně členům.
Konkrétní otázky, viz níže v předchozích mailech byly poženy DR a ten je veřejně odpoví, ale srozumitelně, ne žádné stranické ptydepe jako zápisy z valných hromad!

Konkrétně jste se souhlasem DR hrubým způsobem porušili:
  • Zákoník práce! Není to divné takto zacházet se dvěma zaměstnanci ze tří, kteří ještě celou tuhle srandu s KJL a AA platí ze svého a nalili ze svých rodinných rozpočtů do AA půl milionu a všechny pohledávky KJL a AA vůči ČR nesli na svém hřbětu a to nemluvím o těch stovkách hodin dobrovolnické práce a majetkům, ke kterým jste na klinice přišli jak slepí k houslím. Jste spadli z višně? Na realizaci kliniky je KJL s AA vázáno smlouvou, kterou jsem podepsal já za AA s Janou Budařovou za KJL, že pane DR Kabilko, nebo to snad je VAP bez identity sidla? Smlouva je podepsána v lednu s datem 10.prosince 2010, kdy byl Den lidských práv. Naomi, pošli oscanovanou smlouvu prosím všem, at někdo netvrdí, že tady snad plácám nějaké nesmysly. Vždyť ty Američanky akorát dostanete do průseru! Co pak uděláte? Utečete ze sdružení, abyste se vyhli odpovědnosti? Vědi ty dvě holky vůbec, co se to tady hraje za hru? Nebo je to součást nějakého zajímavého holywoodského thrilleru a vy jste je vybrali za hlavní hrdinky a ony kývly ANO?
  • Je správné, že má KJL a AA i ART fungovat i bez Dušana Dvořáka, to naprosto schvaluji a podepisuji. A věřte, že by mi kámen spadl ze srdce, kdyby to tak mohlo být. O nějaké změně strategie KJL a AA bez rozhodného vlivu Dušana Dvořáka však nemáte mandát Valné hromady a ta poslední byla 11.května 2011 a já jsem odstoupil ze statutárních funkcí v AA a KJL proto, že mne znovu obžalovali za to, proč KJL existuje, a chtěli jsme mít v čele lidi, kteří pak nemusí vystrašeným akademikům nic vysvětlovat. Když jsem těm dvěma lhostejným poslankyním v půli května napsal, at se jdou vysrat oko, kundy jedny, byl Zbynek na ohrabky a vypadalo to s ním bledě, navíc spáchala sebevraždu paní, co nám dodávala vaporizery a taky jen a jen v důsledku prohibice a nešetrného zdravotnického systému a nevzdělaných psychiatrů v Bohnicích, kde se léčila. Jestli naopak nyní nepřejdeme do toho nejfrontálnějšího útoku proti vládě, ale tak, kde to vůbec nebude čekat, že se to totiž dozví z USA a EU a podělá si do kalhot, protože by mohli jít opravdu a zcela vážně do vězení za zločiny a paltit miliardy, tak nechápu, co v KJL děláme a proč. To si najdete spolek zahrádkářů, nebo si založte eseročko nebo dělejte na OSVČ a nebudte v KJL. Copak nevidíte, že právě v těchtio měsících se láme chleba? Už přišlo to rozhodnutí z MZ nebo ne? Poslat, prosím okamžitě! Právník to udělá s radostí, už slintá, jak chytíme MZ u kulí.
  • Ty Radku opravdu nevíš, že mi žádné maily s koncovkou konopijelek.eu včetně dusan.dvorak@konopijelek.eu nebo clenove@konopijelek.eu nechodí a že jsem se ptal opakovaně za to zodpovědné osoby Zbyňka Kopřivu na začátku června stran nechození mailů na clenove@konopijelek.eu a v červenci vám v představenstvech psal snad právě na tuto adresu clenove@konopijelek.eu, že mi nechodí ani maily na adresu dusan.dvorak@konopijelek.eu a schválně provokativně na tuto adresu psal z jiných vám známých adres jako zelikysele a jaro.kafka test mailu DD? Vždyť za to byl v našich společnostech zodpovědný Zbyněk Kopřiva, který zajištoval konktak jak s webmasteram Uhrinem, tak s webmasterem Vlastikem a nebylo mi to nikdy vysvětleno, co se děje!Koho se pak mám ptát? Nebo je to bezvýznamné? Takové malé bezvýznamné nedorozumění? Když Dušan Dvořák na začátku července vedení AA a KJL požádal, jestli by mohl byt v doně nemoci ušetřen mailů s objednávkami a dotazy veřejnosti, že nemůže bez kontaktu s klinikou odpovídat a stejně tak objednatelům semen atd., Radek Matlach napsal, že o to žádá webmastera a tak se stalo. Vlastně si jako jako jediný uvědomil takovou pro někoho banalitu, jako že jsem v pnutí, jestli ty lidi někdo obstaravá, že mi to zkrátka nedá. Děkuji. Nicméně maily mi nechodily ani na žádnou z adres s koncovkou vedení jako je alf@konopijelek.eu, kde mají byt uvedeni pouze každý předsedsa (Zbyněk, Radek), dozorčí rada (Jarek), ředitel (Dušan), učetní (Radka).  To je nedorozumění? Když se ale člověk zeptá, co se děje, nedostane odpověd, ted to vypadá vyhroceně, ale já na to kašlu a neotravuji s takovými věcmi, najdu jiné řešeni.
  • Na začátku srpna volám Zbyňkovi Kopřivovi, Zbyňo snižme si tarify na telefonech, zbytečně ted v době nemoci platíme tak vysoký paušál. Zbyněk: "S telefonama to beztak bude jinak, neřeš to." Jenže to říká od srpna 2010 a nic proto neudělal Zajistil jsem před dvěma lety nejvyhodnější paušály a nové telefony a to že jsem do toho zapojil i dvě naše děcka, která nám s celým KJL a AA opakovaně pomáhaly a aby někdy nikdy neřekl, že snad díky tomu AA platí i jejich telefony tak každý rok darujeme vyšší částku, než děcka sama protelefonovala. To je z účetnictví každého roku dohledatelené včetně takových věcí, že jsem svoje přednášky atd fakturoval na společnost, ne na sebe! Telefonní pevná linka na klinice je psana na Dvořáka proto, protože díky tomu AA vydělalo, na fyzickou osobu bylo nejlevnější připojení a paušál. Kdo mi zaručí, že na nás za neplacení telefonu na klinice napřijdou za čas exekutoři? Mám ho zrušit? Nechci, vím, že je to pro AA výhodné, ale proč neodpovídate! Zbynkův postoj k mobilům jsem respektoval a čekal a tarify nezměnil, což byla chyba. Jenže pak koukám a Zbyněk má v době vážné nemoci a kdy podle Zbynka a Jan Marie jen zvrací a zvrací a je kdesi na chalupě a marodí protelefonováno 2 tisíce za oba dva měsíce vážné nemoci - v době, kdy měl od ledna zajištovat to, aby se naplnil sen, že web, do kterého jsme společně s eshopem nalili 60 tisíc a měl zajisti obchodní činnost a vydělávát půl milionu a k tomu eshop neprotelefonaval od začátku roku ani nastavený super paušál s volnými minutami za 1200 Kč. Jak je to možné? Není to divné? Neprotiřečí si to? Možná ne, ale když mi Zbyněk do telefonu řekne, že předal pravomoci v době své nemoci (stejně jako já tuším na neschopence, tzn od 27.6.2011) a o dění na klinice vůbec nemá přehled, současně však sabotuje zasílání dokladů své pracovní nechopnosti účetní Radce Dvořákové, a to ani po opakované urgence a sdělení, jak ji toto narušuje pracovní činnost (nebudu vás zasvědcovat do povinností mzdové účetní, kterou má ze zákona o účetnictví a nejen tímto zákonem!) a Zbyněk mi řekne, že ted to vedou Američanky, tak jak může mít Zbyněk historicky nejvyšší platby za telefon? Má ležet a uzdravovat se, ne? Na co má Zbyněk napsánu pracovní smlouvu? Tak se ho zeptejte! A pokud potřebuje komunikovat se členy a ředitelem, může použít email či SMS, když jsem tu v Ospělově bez signálu a musím kvůli tomu na kopec, ne? Jak může Zbyněk Kopřiva najednu stranu říkat, že nyní za nic v AA nenese odpovědnost (Američanky to teda nesou na hrbu, kdo?) a současně dávat a v době vážné nemoci, kdy o ničem neví, výpovědi mně a manželce a ještě s paragrafem 55?
  • Radka popíše vedení i členům velmi slušně a bez urážek prasárnu non plus ultra, kterou 1.července v Praze zažila, křivárnu všech křiváren, kdy jde za Zbynkem Kopřivou, předsedou AA a tento ji vůbec neřekne, že ji za hodinu na klinice čeká velmi nedůstojná a urážlivá situace, kdy ji pro ni naprosto neznámý člověk, který se nemá co vůbec hrabat v papírech AA a KJL řekne, že jí chce dávat výpověď? Nikdo o tom nechce promluvit a vysvětlit a nyní už veřejně, co se stalo? Copak se můžete divit, že za dané situace chtěla Radka volat policii? Zvláště když kvůli hospodaření opakovaně žádala Jaroslava Kabilku a Zbynka Kopřivu i VH 11.května, aby kliniku zavřela a podložila to ekonomickými údaji?Žádám písemně před VH vysvětlit VŠEM toto jednání lidsky srozumitelným jazykem dozorčím radou, všem včetně ARTu. protože 3 subjekty založily kliniku, 3 subjekty kliniku pustí do kytek, nebo pozvednou.
  • Předložte prosím jako představenstvo v předstihu VH byznysplán s klinikou! V byznysplanu k udržení kliniky mužete vycházet z hodnověrnosti ekonomických dat ze smlouvy mezi AA a KJL, finančního hospodaření do 30.6.2011 znáte, tyto údaje jsem vám všem zaslal a za  manželčinu pravdomluvnost, kvalifikovaně a transparentně vedené účetnictví ručím všem takto veřejně a říkám: Není jediného důvodu nedati toto účetnictví auditorovi, jediného. Ptám se však, kdo to bude platit, když vám všem mohou být klidně zaslany celé sestavy účetního deníku, kde uvidíte včetně pojmenování položky za každý jednotlivý příjem a výdaj a vše si můžete porovnat s obecnými údaji jako výdaje na výzkumný materiál, výdaje na energie, mzdy, všechno, každé prdnutí včetne příjmu přes banky a kasu. Není důvod to tajit a každý člen si toto mohl rovněž zkontrolovat na Valné hromadě 11.května 2011 kde jste měli kdispozici i danové přiznání i účetní doklady ke kontrole a nikdo nevznesl jedinou námitku a nyní se v zákulisí ději jakesi netransparentní věci. Je sice nepříjemné být ve společnosti, kde někdo rozehrává nějaké intriky, ale manželka je stále zaměstnanec a ta výpověd je nejen nezákonná a neplatná, ale i neskonale sprostá! Tohle přece naopak musejí všichni členové vědět včetně zakladatelů ART i KJL a AA! 
  • Domluvím na začátku července přes půl roku domlouvanou schůzku s manželkou bývalého guvernéra ČNB a lídra TO 09 v Praze Tůmy, chlapa, který stačí aby zvedl telefon a je to u Schwarzenberga a Hegera zítra a ještě možná s omluvami nebo nalezením peněz, jak tohle legislativní vakuum se ctí přežít. Šla tam Naomi s Jurajem? Ano nebo ne? Šla Naomi s Jurajem za na mnou domluvenou či spíše vyjednanou schůzku s asistentkou s klíčovým vlivem na šéfa Blaníku a jiných big firem Soukupem a my mohli mít i dost velké love, protože od vlivu jeho PR agentur se dělají zákony? Ano nebo ne?
  • Uvědomují si všichni, kdo tohle čtou, že můžeme - pokud se nerozhádáme jako malé děcka - vydělat zcela legálně několik miliard na to,co nás spojilo, a to bylo bezbariérové vzdělávání  a vymáhání pohledávky za AA (týká se AA) a dostupnost kvalitního léčivého konopí pro všechny nemocné a prokázání zločinů a nezákonnosti zneužívané policie na občanech a zastavení tohoto vraždění a mrzačení lidí (KJL)? Já se to nebojím vykecat, ted to víte všichni. Ale smlouva o ochraně investic a značek na klinice není a nikdy ji ani neuvidíte, protože jste si neodpracovali a nesponzorovali. Že nás v roce 2009 fízlové přepadli a MZ ČR již 3 měsíce mělo mít ze zákona veřejně známé podmínky k pěstování konopí a navíc my na to ani ze zákona povolení nepotřebovali a dokonce měli, a to jedinné možné a právně čisté, tak máme takovou právní sílu, že tenhle stát držíme u kulí jeho vlastního rozpočtu. A někteří z vás tohle slyší poprvé, zajímá je to, nebo je to naopak nezajímá, protože peníze kazí lidi a nejlepší by bylo, kdyby nebyly, ale ony jsou a tak je nějak smysluplně využít hodlám vždy i pro ty, kteří to mají těžší
  • Myslím, že naprosté většině lidí včetně mne vůbec nedochází, co se to děje v KJL a AA. Když se však zeptám já nebo manželka (díky které vůbec nějaký ART, KJL, AA existuje a můžeme si tady tak pěkně povídat) odpovědi se nedočkáme po řadu měsíců a to jde o konkrétní otázky jako:
  • -proč jste nám v rozporu s elementární slušností a vnitřními směrnicemi, zákoníkem práce a na základě jakého písemného rozhodnutí odepřeli přístup k účtům a to ještě tak hnusným způsobem, že to neumí měsíce nikdo vysvětlit a řící, co se děje?
  • - jaktože účetní nedostává doklady, když to odporuje jak stanovám, směrnicím, tak zákoníku práce a pak ji proto, že na můj příkaz provede částečnou úhradu dluhu z půjčky naší rodiny pro AA a namísto dohodnutých 20 tisíc pošle na náš rodinný účet splátku pouze 15 tisíc, aby na klinice něco zbylo, tak za to pak dostane výpověď s paragrafem 55! Co to má znamenat? Bylo jasně na VH v prosinci 2010 a lednu 2011 znovu řečeno, že každý nový výdaj nad 5 tisíc, podotýkám nový výdaj, musí schválit dva členové ve vedení AA a splátky naší půjčky po dvaceti tisících nebyly žádný nový výdaj! Že jsme si je z důvodů, aby klinika přežila každý měsíc nevypláceli byla moje odpovědnost ke klinice a neodpovědnost k rodině.
  • - v rozporu se zákoníkem práce dostanu výpověď v době pracovní neschopnosti? Tak už si hergot najděte právníka, když už děláte takové kopance.
Předlože Radku prosím písemně: Jaký máte plán vrátit nám 455 tisíc do konce roku a jaký máte plán s klinikou. Skoro tři měsíce jste na tu strategii měli nerušeně možnost pracovat.  Ne slova, čísla a osobní zodpovědnost.
Jak to navrhujete řešit s pohledávkami KJL? Navrhuji za všechny roky minimální rozhodovací podíl 77% za všechny roky - ale pouze za určitého předpokladu - rozhodnu já, kam ty peníze dáme, viz níže, 7% za rok 2009 rozhodne Jana a Jarek, zbytek rozhodnou členové jménem vedení AA, KJL a ART.
Já vím jak ty pohledávky vymoci, mám tisíc cest. Např. je všichni je rozešleme do světa a nabídneme přes spřátelené pirátské strany v Evropě k odkupu za konkrétní % při uspokojivém prodeji. Na tech pohledávkách chci založit nadaci filantropů a mecenáášů, univerzitu Open Royal Academy, sanatorium sv. Trojice a z kliniky na Žižkově udělat Medic cofeeshop a místo vzdělávání a jakýsi zplna konopný dům. První patro - špičková laboratoř, nebo hostel nebo tiskové centrum atd.Ale už do kliniky nechci moc kecat, hlavně chci, aby se všem dařilo a nežili jsme jako partyzáni ve válce.
Prosím zaslat váš návrh písemně před VH včetné písemných zdůvodnění všech těchto konkrétních dotazů DR a ostatním (Naomi, Juraj viz výše, Radek - termín)
Moc děkuji za pochopení.
Dušan