Platba 23.června 2011



2011/6/23 Radomíra Dvořáková <radomira.dvorakova@gmail.com>
Kdo tuto částku posílal? Já jsem příkaz nezadávala.
Mám zadané nějaké trvalé příkazy, tak nemůže přece někdo jiný, bez domluvy, zadávat sám příkazy.
---------- Forwarded message ----------
From: info@rb.cz <info@rb.cz>
Date: 2011/6/23
Subject: Zprava o realizaci transakce
To: r.dvorakova@seznam.cz

Info o platbě
Z:              4261244001/5500
Na:             19-2784000277/0100
Realizováno:    11 260,00 CZK
Dne:            23.06.2011
Konstantní symbol:
Variabilní symbol: 30113871
Specifický symbol:

Od: Naomi Zamazalova <naomiekk@gmail.com>
Datum: 23. června 2011 22:08

JE to elektrika ktera se nezlapatila a meli nam vypnout tady elektriku do pondelka...!!!!!!  to se tu nesmi stat kvuli genetice a lednici, dekujem za pochopeni, takova platba je samozrejma a odsouhlasena.

---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Radomíra Dvořáková <radomira.dvorakova@gmail.com>
Datum: 23. června 2011 23:12
Předmět: Re: Zprava o realizaci transakce
Komu: Naomi Zamazalova <naomiekk@gmail.com>

Dobrý večer Naomi,
taková platba samozřejmě odsouhlasená není!!!
Poloviční platba za květen odešla a za červen - ještě není konec června, tak jak může být dlužná za červen? Když jsi dostala práva k účtu, říkal mi Dušan, že žádnou platbu nemůžeš sama udělat, aniž by to neodsouhlasil Dušan a já o tom nebyla spravena. Každá platba se musí  porovnat s účetnictvím, jestli je v pořádku. Mám také zadány trvalé příkazy, takže by se mohlo stát, že platba bude dvojitá a pak nebude na další platby, jako na telefony, internet, plyn, ... Jakto, že to nevěděl Dušan, který je za všechno v Alfu odpovědný? Já jsem pořád na telefonu, jakto že jsi mi nezatelefonovala, když se jedná o tak závažnou věc? Neviděla jsem žádnou upomínku. A za účetnictví jsem zodpovědná já.
Toto už se, prosím, nesmí nikdy opakovat.
Dobrou noc.
Radka